piątek, 12 września 2014

Transformice hack nowa wersja ! transformicehackver1.54

Witam, przedstawiam nową wersję hacka do transformice! Wersja 1.54

     Poprawiona została stabilność działania hacka oraz dodana jedna nowa opcja.

Dodatkowo mogę teraz zagwarantować, że używanie kodów na truskawki i serki nie zostanie wykryte. Kody do transformice na truskawki i serki działają więc bez najmniejszego zarzutu :). W razie wszelkich pytań proszę pisać komentarze.

Aby pobrać KLIKNIJ


POLECAM RÓWNIEŻ SPRAWDZONE I WYPRÓBOWANE DARMOWE DOŁADOWANIA DO TELEFONU:
 

7 komentarzy:

  1. S.U.P.E.R!!! Wszystko ladnie dziala

    OdpowiedzUsuń
  2. ej bo ja chvce to pobrac i....rodzice niemajom sie dowiedziec bo.. niebedzie fajnie i nwm czy to niewyskakuje ikona na pulpicie i ile sie to pobiera? okolo 5 min? oby xD najwyzej na kolku informatyczntym pobiore ;3 plis pomocy!!!!! jak co jestem Liliopel na tfm ktos chce znay pisac mam 59 lvl chyba xc

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam zamiar pobrać :D







    Fajnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze raz wielkie dzieki;d sporo osob pyta sie jak to pobrac, wystarczy wpisac swoj nr telefonu i potem kod, z konta nic mi nie wzielo. antyvirusem tez przeskanowalem i nie ma trojana :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ekstra:D darmowe doładowanie do tele i cheaty ha

    OdpowiedzUsuń